2017-2018 m.m.

Projektai

Teddy bear traveler

Meškiukas keliautojas

Babtų gimnazijos 3b klasės mokiniai su mokytoja Jurgita įsijungė į eTwinning projektą „Teddy bear traveler“  (Meškiukas keliautojas). Projekte dalyvauja Lietuvos, Lenkijos, Ispanijos, Turkijos mokyklos. Kiekvienos šalies meškiukas vyksta aplankyti partnerių mokyklas. Projekto pabaigoje žaisliukas, pasidabinęs aplankytų šalių vėliavomis, grįžta namo.  Keliaujančių meškinų pagalba skatinamas mokinių smalsumas, noras pažinti šalių partnerių mokyklinį gyvenimą, tobulinamos mokinių anglų kalbos žinios,  IKT naudojimo galimybės. Kiekvienos šalies dalyviai nuotraukomis, filmukais, aprašymais apibūdina savo mokyklą, mokyklos erdves, veiklą pamokų ir pertraukų metu. Projektas skirtas įvairaus amžiaus vaikams. Bendravimas, bendradarbiavimas ir kūrybiškumas raktiniai žodžiai.  Projekto metu  buvo lavinamos bendrosios, socialinės ir IKT kompetencijos.

       Visas veiklas įgyvendindavome dirbdami drauge, grupėmis, po vieną ar namuose kartu  su tėvais. Projekto metu  buvo lavinamos bendrosios, socialinės ir IKT kompetencijos. Atvykusiam svečiui  Meškinui vaikai tampa atviresni, imlesni. Juk tai žaislas, o pradinukui žaidimas yra viena iš svarbiausių veiklų gyvenime. Tokios veiklos metu skatinamas mokinių smalsumas, noras pažinti, tobulinamos mokinių anglų kalbos žinios,  IKT naudojimo galimybės. Juk ir diktantą rašyti, kai diktuoja ne mokytoja, o Meškinui yra .....jėga. Svečio dėka tapo atviros visos mokyklos durys- socialinio pedagogo, logopedo, psichologo, direktoriaus, pavaduotojų kabinetai. Kai kuriems vaikams tai buvo pirmas apsilankymas. Veiklos mokinius paskatino ir motyvavo kūrybinei, bei ugdomajai veiklai, sudarė galimybę bendrauti ir bendradarbiauti su bendraamžiais. Projektas itin lengvai pritaikomas bet kurioje šalies mokykloje, klasėje, bendruomenėje.

 

     Partneriams pasiūlėme išmokti, nufilmuoti ir kartu pašokti mūsų mėgstamą šokį. Džiugu, kad pasiūlymui buvo pritarta.

      Projekto metu vykdytos įvairios veiklos, lavinamos bendrosios, socialinės ir IKT kompetencijos.      

       Projekto veikla buvo integruojama į visas mokomųjų dalykų pamokas, bei popamokinę veiklą.

Mokiniai noriai ir aktyviai dalyvavo visose veiklose. Džiaugdavosi savo, kitų projekto partnerių parodyta veikla. Mokiniams tai puiki galimybė susipažinti su kitų šalių mokyklomis, klasėmis, aplinka ir palyginti su sava mokykla, klase. Nors nepavyko suderinti laiko „gyvam“ susitikimui, vaikams daug džiugių emocijų suteikė bendras šokis.

Galutinis produktas – sukurtas filmukai, kurie patalpinti Twin Space erdvėje. Tai suteikė daug džiaugsmo, patenkino mokinių smalsumą, leido atsiskleisti jų kūrybiškumui. Vaikai mokėsi bendrauti ir bendradarbiauti, rasti vieningą sprendimą. Pristatydami projekto rezultatus klasės tėvų bendruomenei, tobulino viešojo kalbėjimo įgūdžius. 

Mokiniai reflektuodami aptarė  projekto iššūkius, išgyventas malonias akimirkas. Išsakė savo mintis ir pasiūlymus būsimiems projektams.

Projektas bus tęsiamas rudenį, vaikams grįžus po vasaros atostogų.

 


Защита данных | Политика кукис
Mokytojos Jurgitos Kuskevičienės svetainė